Projecten

Kiwanis club Sittard organiseert verschillende acties, waarvan de opbrengt ten goed komt aan de stichting we4kids. Deze stichting heeft als missie heeft om  om kansarme kinderen in Sittard-Geleen en omgeving financieel te ondersteunen in de primaire en secundaire levensbehoeften. We doen dit door middelen verkregen uit wervingsacties en donaties in te zetten voor kleinschalige, betekenisvolle hulp waar gevestigde instanties niet in voorzien.

Hier een greep uit de verschillende acties van afgelopen jaren:

• iedere jaar rond de kerst organiseren we de Wensboom actie op de markt in Sittard. Zie hier een reportage daarover
  • twee jaarlijks wordt er in het Toon Hermans Theater een benefietfeest gehouden: Sittardaynightfever. Laatste editie was: 15 maaart 2024 !
  • het ieder jaar weer in gereedheid brengen van de speeltuin " de Roetjs" in Limbrichterveld, Sittard
  • het verkopen van bakproducten op de jaarlijkse St. Joep markt in Sittard, om zodoende gelden te genereren voor de aan Kiwanis-Sittard gerelateerde stichting We4kids

Om een indruk te kriijgen hoe deze gelden door we4kids besteed worden en hoe gelukkig de kinderen hiervan worden, nodigen we u graag uit een kijkje te nemen op de website van We4kids. https://we4kids.nl/

Ook kunt u onze facebook pagina in de gaten houden voor de activiteiten die we de komende periode plannen.